A garanciális ügyintézéshez a termék https://qmarket.hu/garancia űrlapon be kell jelenteni. Bejelentés után a ,megadott e-mail címre kap egy visszaigazoló levelet aminek a csatolmányában található PDF tartalmazz a hibajegy azonosítóját (ez az RMA száma). Minden esetben kérjük, nyomtassa ki a PDF-t és helyezze a termék vagy annak a csomagolásának a külsejére mert ez kíséri végig a terméket.
Ezt követően a termék visszajutatás a szükséges:
- a termék leadható illetve önköltségen visszaküldhető a személyes átvételi pontunkra (címe: 1067 Budapest, Podmaniczky utca 43.) a címzésnél tüntessék fől hogy „Q-market / Logisztika”
- A díjazás ellenében igényelhet futárt ebben az esetben a felvételi és a visszaküldési cím megadása szükséges, a díjazás a termék visszaküldése követően utánvét formájában kerül felszámításra.
A termék beérkezést követően a hivatalos szervizhálózathoz juttatjuk a terméket. A javítás és a hozzá kapcsolódó eljárások tőlünk függetlenek. Nem garanciális hiba esetén bevizsgálási díj számolható föl amit a termék kiadásakor utánvétként megfizethető, ennek összege br. 8000 Huf
undefined